hye darls...

reading my blog is one step closer to my life...

Monday, April 4, 2011

hye guys..
korang mesti taw kan ak ad classmates nama Wawa..
dye ni okay je sebenarnya..
tapi kadang2 sakit atie sangat3..
panas atie je dengan dye ni...
dye ni selalu cerita pasal dye panas atie dengan roomate dye..
roomate dye buat tu,buat ni la...
tapi, bnda tu dye buat jugak..
cmne la roomate tu xpanas atie..
dye tegur org tapi dye jugak yg buat...
pastu, kalau aku keluar ngn dye, ad je la yg menyakitkan atie..
cm ari tu dye nak cari beg..
beg A n beg B..
dye tanya ak mane yg okay..
bila ak cakap beg A,
dye cakap besar sngt..
bile ak cakap beg B,
dye kata xsuka tali beg tu..
so memng xsuka dua2,pilih la yg lain..
then dye marah ak bab xtolong dye wat pilihan..
naseb bek la kawan..
kalau x, memng mintak tangan la tu..
pastu, kalau dye minx ak teman, mesti kena..
kalau aku yg minx, ad je bnda yg dye merungut....
memng tension la kan...
pastu skang ni, Adeline minx dye anta g Giant jap.
nak beli barang..
mati2 dye xnak..
cakap tu la, cakap ni la..
hurgh..
annoying t0l la....
memng xreti nak give la..
dye nak orng je yg bagi..
bile bab dye, xnak lak nak bagi2..
than je la kan...


forever yours

No comments:

Post a Comment